maandag 25 juni 2018

Extra pauze


Zoals jullie weten ben ik alweer geruime tijd aan het reintegreren. Vanaf vorige week zelfs alweer 80%, wat behoorlijk wat is, gezien het feit dat ik me zo'n 60% beter voel. Nu was ik van plan om voor vandaag een stuk te schrijven over die reintegratie, maar omdat ik niet alleen meer ben gaan werken, maar ook nog eens een heel fikse verkoudheid heb opgelopen, grenzend aan echt ziek zijn, heb ik besloten dat een weekje op te schuiven.

Soms moet je even extra pauze nemen. Dat doe ik dus vandaag.

Volgende week gewoon weer een nieuw bericht en als goedmaker aanstaande donderdag een blog van vorig jaar op herhaling. Als herinnering waarom ik lesgeven ook weer zo leuk vond.

Nu echter... een kop thee. En wat rust. (En doe vooral met me mee, als jij ook wel een extra pauze kunt gebruiken. ;-) )

Bron: Pixabay.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten