maandag 7 augustus 2017

Zomervakantieberichten V

Ooit werd ik lerares omdat ik graag wilde lesgeven. Het vak was bijzaak en zocht ik erbij. De keuze was tussen Engels en geschiedenis. Engels won, maar gelukkig kan ik op mijn huidige school ook regelmatig periodes geschiedenis geven en dus ben ik tevreden.

De reden waarom Engels won is omdat ik een echte anglofiel ben. ik ben dol op alles wat met Engelstalige cultuur te maken heeft. Daarnaast vind ik het ook nog een prachtige taal.

Iets waar ik enorm om kan lachen is dit. Een stuk cabaret van Kees Torn, een virtuoze cabaretier die op onnavolgbare manier weet te toveren met taal. Nederlands en Engels. Uniek, intelligent en waanzinnig grappig. Vind ik dan. Lekker om even te kijken. Het is immers nog steeds zomervakantie, dus wie maakt me wat?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten